2011. október 21., péntek

üdv ágyikó!

Itt fekszek az ágyban anyunál, két takaróba bebugyolálva, pizsiben, egy csomó koszos zsepivel körülöttem, és a sorozataim legújabb részeivel. Az utóbbi pár napban olyan szinten fejlődött tovább a kis megfázásom, hogy asszem, már lázam is van. A fejem majd szétesik, annyira fáj, a torkom ég, az egész arcom tele van dzsuvával, nem kapok levegőt, az orrom el van dugulva.. fantasztikus érzés, tényleg. Ősszel mindig beteg leszek. De tényleg. Nem volt még olyan év, amikor nem voltam beteg ősszel. Tavaly viszonylag viszont keveset voltam szarul, nem is emlékszem, mikor voltam utoljára úgy tartósan beteg. A hétvégi program nagyon izgi lesz, holnap estefelé megyek haza (már ha olyan állapotban leszek, mert ha nem, akkor úgy mit maradok, mint a sicc.), vasárnap pedig takarítás-tanulás, délután pedig Daniék jönnek köszönteni engem és Mónikát. Addig, amíg pedig az ágy kényelmes börtönében vagyok, sorozatozással és olvasással fogom elütni az időt. Jelenleg éhezem, anya készíti a vacsit épp, ami hambuci lesz, szóval ja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése